Консалтинг және бизнес-процестерді құру
жаңа арналар мен процестерді ұйымдастыру немесе қолданыстағы арналарды түзету

Жұмыстың негізгі бағыттары

Net Promoter Score (NPS)
Клиенттердің достары мен таныстарына компанияны ұсынуға дайындығын бағалауды өлшеу мен талдауды ұйымдастыруға қатысты барлық нәрсе. Бұл қазіргі бизнестегі тиімділіктің негізгі көрсеткіштерінің бірі. Қор биржасында компанияның NPS акция құнына тікелей әсер етуі мүмкін.
Customer Satisfaction Index (CSI)
Клиенттің қанағаттануын бағалау және оның мәселесінің шешімін бағалау. Фронт-офис жұмысындағы кемшіліктерді анықтауға және жоюға мүмкіндік беретін операциялық бағалау. Фронт-офистің тиімділігін жоғалтпай, олардың уақытын босату арқылы менеджерлер үшін бақылауды азайтыңыз және жеңілдетіңіз.
Mystery shopping (MS)
"Тайный покупатель" (Mystery shopping) зерттеулері өзектілігін жоғалтпайды. Зерттеуді дұрыс жүргізіп қана қоймай, деректермен не істеу керектігін және оны фронт-офистің жұмысын жақсарту үшін қалай пайдалануға болатынын түсіну керек.
Customer Journey Map (CJM)
Жаңа өнімді іске қосқан кезде тұтынушыларға өнімді пайдалану қаншалықты ыңғайлы екендігі туралы сұрақтар туындайды. Клиенттік жол картасы клиенттің "көзімен" жүруге мүмкіндік береді. Барлық кемшіліктер мен даму аймақтарын анықтаңыз.
Шағымдармен жұмыс істеу процесі
Клиенттердің шағымдары-бұл даму және талдау үшін жақсы ақпарат. Оларға дұрыс жауап беріп қана қоймай, олармен жұмыс істеуді де үйрену керек. Әрбір шағым-бей-жай қарамайтын клиенттің сыйы.
Қызмет көрсету стандарттары
Қазіргі жылдам дамып келе жатқан әлемде процесс тәсілін немесе стандарттарын ұстанатындар аз. Бірақ ерекшелік бар-бұл қызмет көрсету стандарттары. Жаңа қызметкерлер клиенттермен қалай сөйлесу керектігін қалай түсінеді? Бұл сценарийлер, қызмет көрсету стандарттары. Егер сізде жоқ болса, біз оларды құрастыруға және егер сізде бар болса, оларды жұмыс істеуге көмектесеміз.
Біздің байланыстар
HIGH STANDARDS
+7 701 077 0832
zhakabayev@gmail.com
Астана, Қазақстан