НЕГІЗГІ ТРЕНИНГТЕР
Service Quality Institute (АҚШ) бірлесіп

High STANDARDS командасы сізді Американдық Қызмет Көрсету Сапасын Арттыру Институтының (Service Quality Institute) персоналды оқыту саласындағы әлемдік көшбасшы әдістемесі бойынша оқудан өтуге шақырады.
HIT How to Inspire the Team
Менеджерлерге арналған бағдарлама сізге кедергілерді қалай алып тастауға және бірінші дәрежелі қызмет стратегиясын құруға көмектеседі. Біз өкілеттіктерді, топтық жұмысты, өз адамдарымызды қалай ынталандыру және қолдау керектігін, олардың астында емес, оларда от жағуды талқылаймыз.
Power of Communication
Фронт-офис бағдарламасы қызметкерлердің көзқарасы мен мінез-құлқын өзгертуге арналған. Басты назар жеке кемелдікке аударылады. Клиенттерге қызмет көрсету дағдылары мен әдістерін үйрету, қызметкерлердің өзін-өзі бағалауын арттыру, оларға керемет сезінуге көмектесу, мораль мен командалық көңіл-күйді көтеру.
Empowerment for Customer Service
Басшыларға арналған және стратегиялық сессия түрінде өткізіледі. Тренинг басшыларға компанияға және оның стратегиясына клиент тұрғысынан қарауға көмектеседі, қажетсіз және ақымақ ережелерді жояды, қызметкерлерге көбірек өкілеттік береді.
Coaching: new approaches
Барлық қызметкерлерге арналған бағдарлама өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты ашуға көмектеседі (кайзен типі бойынша, ол ішінара әсер етеді), талантты қызметкерлерді оқыту және қолдау және немқұрайлыларды жұмыстан шығару мақсатында басшылар үшін.
Do Fast – Do Best
Жылдамдық-бұл клиенттің шешім қабылдауының маңызды факторы. Қазір жасаңыз, тез жасаңыз + клиенттердің аттарын есте сақтау әдісі.
All life is a Game!
Қызметкерлерден идеялар мен ұсыныстар жинау процесін ұйымдастыруды көздейтін ойын бағдарламасы.
Wake Up! Go Ahead!

Позитивті және энергетикалық! Өзіңізге және өз мүмкіндіктеріңізге сеніңіз. Біз нені қалайтынымызды және нені өзгерте алатынымызды талдаймыз.
Outstanding service
Жақсы және ерекше қызмет арасындағы айырмашылық. Әрбір деталь маңызды, ештеңені жіберіп алмау керек.
Customer forever
Егер біз клиент алдында кінәлі болсақ ше? Мұнда және қазір клиенттердің мәселелерін қалай шешуге болады?
Service Quality Institute
оқыту және персоналды дамыту, бірінші дәрежелі қызмет стратегиясын құру саласындағы әлемдік көшбасшы әлемнің 30-дан астам елінде ұсынылған, бас кеңсесі орналасқан Миннеаполис, АҚШ
HIGH STANDARDS
+7 701 077 0832
zhakabayev@gmail.com
Астана, Қазақстан