HIGH STANDARDS
SERVICE QUALITY INSTITUTE
How to Inspire the Team (HIT)
ТОПТЫ БІРІНШІ ДӘРЕЖЕЛІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУГЕ ҚАЛАЙ ШАБЫТТАНДЫРУҒА БОЛАДЫ
Менеджерлер мен қызметкерлерге арналған бағдарлама сізге кедергілерді қалай алып тастауға және бірінші дәрежелі қызмет стратегиясын құруға көмектеседі. Бірінші класты сервистің стратегиясын, оны енгізуге арналған құралдарды түсіну қалыптасады.
Тренинг сізге өз командаларыңызды ынталандыру, ұжым ішіндегі өзара әрекеттесуді арттыру және клиенттермен қарым-қатынас жасау құралдарын береді.

"Қызмет көрсету – бұл бір нәрсе. Ерекше, есте қаларлық және көрнекті қызмет тез арада мүлдем басқаша" - Джон Шоул

Тренингтен кейін сіз келесі нәтижелерге қол жеткізесіз:
1) Қатысушылар бірінші дәрежелі сервисті және оның маңыздылығын түсінеді;
2) Қатысушылар клиенттермен және өз командаларымен қарым-қатынас орнату құралдарын алады;
3) Бірінші класты Сервис мәдениетін кезең-кезеңімен қалыптастыру үшін дағды қалыптастырылады;
4) Қатысушылар клиенттердің проблемалары мен шағымдарын тиімді шешуді үйренеді.
Тренингте оқыту әдістері:
1) Service Quality Institute, АҚШ-тың үздік әлемдік тәжірибелеріне негізделген теориялық және бейнематериал;
2) Қатысушылардың тәжірибесінен және нақты жағдайлардан кейстерді талқылау;
3) Іскерлік, рөлдік және ситуациялық ойындар;
4) Топтық және жеке талқылаулар, пікірталастар;
5) Практикалық дағдыларды пысықтауға арналған жаттығулар мен тапсырмалар;
6) Топтарда жұмыс істеу, "мозговой штурм".
HIGH STANDARDS
+7 701 077 0832
zhakabayev@gmail.com
Астана, Қазақстан