HIGH STANDARDS
SERVICE QUALITY INSTITUTE
Coaching: new approaches
КОУЧИНГ: ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕР
Барлық қызметкерлерге арналған бағдарлама өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты ашуға көмектеседі (кайзен, эмоционалды интеллект). Бағдарлама сонымен қатар орта буын басшыларын талантты қызметкерлерді қалай қолдауға және немқұрайлыларды жұмыстан шығаруға үйретеді.
21 ғасырда кез-келген компанияның негізгі активі-адамдар. Олардың ойлары, идеялары мен шабыттары компанияның бірнеше есе өсуіне немесе сол деңгейде қалуына көмектеседі. Адамдар-эмоционалды тіршілік иелері, эмоциялар бізді көптеген әрекеттер мен шешімдерге жетелейді. Эмоцияларды қалай басқаруға және сол энергияны жаратылыс энергиясына айналдыруға болады?
"Қызмет көрсету-бұл бір нәрсе. Ерекше, есте қаларлық және көрнекті қызмет тез арада мүлдем басқаша" - Джон Шоул

Тренингтен кейін сіз келесі нәтижелерге қол жеткізесіз:
1) командаңыздың өзін-өзі ынталандыру және ынталандыру құралдарын үйреніңіз;
2) өз командасымен жұмыс істеу құралы ретінде коучинг туралы түсінік қалыптасады;
3) эмоционалды интеллекттің негізгі құралдарын және эмоцияның адамдармен қарым-қатынасқа әсерін талдайық;
4) өзін-өзі баптаудың және өз тиімділігін арттыру құралдарының маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады.
Тренингте оқыту әдістері:
1) Service Quality Institute, АҚШ-тың үздік әлемдік тәжірибелеріне негізделген теориялық және бейнематериал;
2) қатысушылардың тәжірибесінен және нақты жағдайлардан кейстерді талқылау;
3) іскерлік, рөлдік және ситуациялық ойындар;
4) топтық және жеке талқылаулар, пікірталастар;
5) практикалық дағдыларды пысықтауға арналған жаттығулар мен тапсырмалар;
6) топтарда жұмыс істеу,"миға шабуыл".
HIGH STANDARDS
+7 701 077 0832
zhakabayev@gmail.com
Астана, Қазақстан