HIGH STANDARDS
SERVICE QUALITY INSTITUTE
Empowerment for Customer service
БІРІНШІ ДӘРЕЖЕЛІ ҚЫЗМЕТКЕ АРНАЛҒАН ӨКІЛЕТТІКТЕР
Бағдарлама басшылар мен негізгі қызметкерлерге арналған. Стратегиялық сессия түрінде өткізіледі. Тренинг менеджерлер мен негізгі қызметкерлерге компанияға, процестерге және оның стратегиясына клиент тұрғысынан басқа қырынан қарауға көмектеседі. Тренинг қажетсіз және ақымақ ережелерді жоюға, процестерді өзгертуге, қызметкерлерге көбірек өкілеттік беруге көмектеседі.
Тренинг Сіздің компанияңыздың процестері мен стратегиясын Клиент пен оның қажеттіліктері тұрғысынан қарауға мүмкіндік береді. Стратегиялық сессия салмақты шешімдер қабылдау арқылы процестерді оңтайландыруға, компанияны өзгеретін сыртқы жағдайларға бейімдеуге мүмкіндік береді.
"Компанияңыздағы қызмет деңгейін кәсіби бағалаудан бастаңыз. Негізгі мәселелерді анықтаңыз, клиенттердің қызмет көрсету сапасы туралы пікірлерін талдаңыз, сапалы қызмет көрсету стандарттарын жасаңыз, оларға жетудің мақсаттары мен құралдарын анықтаңыз және барлығын қызмет жоспарына қосыңыз." – Джон Шоул

Тренингтен кейін сіз келесі нәтижелерге қол жеткізесіз:
1) қатысушыларда бірінші класты сервис стратегиясының негізгі элементтері туралы түсінік қалыптасады;
2) қатысушылар негізгі "ауырсынуды" анықтауға, басымдық беруге мүмкіндік алады;
3) қатысушылар бизнес-процестерді жақсарту жөніндегі іс-қимыл жоспарын (сервистік жоспарды) алады;
4) қатысушылар күрделі жағдайлармен, негативтермен тиімді күресуді үйренеді.
Тренингте оқыту әдістері:
1) Service Quality Institute, АҚШ-тың үздік әлемдік тәжірибелеріне негізделген теориялық және бейнематериал;
2) қатысушылардың тәжірибесінен және нақты жағдайлардан кейстерді талқылау;
3) іскерлік, рөлдік және ситуациялық ойындар;
4) топтық және жеке талқылаулар, пікірталастар;
5) практикалық дағдыларды пысықтауға арналған жаттығулар мен тапсырмалар;
6) топтарда жұмыс істеу,"миға шабуыл".
HIGH STANDARDS
+7 701 077 0832
zhakabayev@gmail.com
Астана, Қазақстан