HIGH STANDARDS
SERVICE QUALITY INSTITUTE
Power of Communication
БАЙЛАНЫС КҮШІ
Барлық қызметкерлерге арналған бағдарлама қызметкерлердің көзқарасы мен мінез-құлқын өзгертуге арналған. Басты назар жеке кемелдікке аударылады. Клиенттерге қызмет көрсету дағдылары мен әдістерін үйрету, қызметкерлердің өзін-өзі бағалауын арттыру, оларға керемет сезінуге көмектесу, мораль мен командалық көңіл-күйді көтеру.
Тренинг сіздің қызметкерлеріңізге клиенттерге, жұмысқа және әріптестерге оң көзқарас дағдыларын береді. Үйрету теріс көзқарасты қалай жеңуге болады және оны клиентке таратпаңыз.
"Есіңізде болсын: сатып алу процесінің ләззатын арттыратын көзқарас клиенттер үшін сенімділік пен бағадан да маңызды."- Джон Шоул

Тренингтен кейін сіз келесі нәтижелерге қол жеткізесіз:
1) Қатысушыларда клиенттерге оң көзқарас, бірінші класты сервис пен оның элементтерін түсіну дағдысы қалыптасады;
2) Қатысушылар клиенттермен және өз командаларымен қарым-қатынас орнату құралдарын алады;
3) Бірінші класты Сервис мәдениетін кезең-кезеңімен қалыптастыру үшін дағды қалыптастырылады;
4) Қатысушылар күрделі жағдайлармен, негативтермен тиімді күресуді үйренеді.
Тренингте оқыту әдістері:
1) Service Quality Institute, АҚШ-тың үздік әлемдік тәжірибелеріне негізделген теориялық және бейнематериал;
2) Қатысушылардың тәжірибесінен және нақты жағдайлардан кейстерді талқылау;
3) Іскерлік, рөлдік және ситуациялық ойындар;
4) Топтық және жеке талқылаулар, пікірталастар;
5) Практикалық дағдыларды пысықтауға арналған жаттығулар мен тапсырмалар;
6) Топтарда жұмыс істеу,"миға шабуыл".
HIGH STANDARDS
+7 701 077 0832
zhakabayev@gmail.com
Астана, Қазақстан